#

نمایش عروسکی «سفر عروسک ها» حاصل تلاش هنرجویان «کلاس نمایش عروسکی» در گروه سنی ۶ تا ۹ سال در روزهای ۱۸ و ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در آموزشگاه بازیگری توانش به روی صحنه رفت. این نمایش که کارگردانی، طراحی و ساخت عروسک های آن را خانم ساغر لطفی نژاد بر عهده داشت بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، به ویژه آن که اجرای دوم پذیرای سایر مخاطبان و هنرجویان آموزشگاه نیز بود. شایان ذکر است مدرس این کلاس موفق نیز خود ایشان بودند. این هنرمند شناخته شده در عرصه نمایش عروسکی با آماده سازی این گروه نمایشی ده نفره که تماما هنرجویان بازیگری و در ترم های مقدماتی و میانی بودند و تاکنون تجربه کار با عروسک نداشتند ثابت نمود تا چه حد نمایش عروسکی و پرداختن به آن برای کودکان شیرین است و می توان در غالب عروسک و بسیار غیر مستیقم مطالب و مفاهیم ارزشمندی را چون: نظم، هماهنگی، اتحاد، حمایت، کارگروهی و … را به کودکان آموخت.

قابل ذکر است کلاس نمایش عروسکی با تمرکز بر عروسک گردانی برای کودکان ۴ تا ۶ سال با تدریس آقای مجتبی کاظمی و همچنین برای کودکان ۶ تا ۹ سال با هدایت خانم ساغر لطفی نژاد در ترم پاییز ۱۴۰۰ نیز برگزار می گردد.

«آموزشگاه بازیگری توانش» به عنوان مرکزی تخصصی برای تئاتر کودکان و نوجوانان زین پس کلاس های نمایش عروسکی را در ترم های مختلف و برای گروه های سنی گوناگون در سطوح مبتدی تا پیشرفته برگزار می نماید.

هنرجویان(بازیگران و بازی دهندگان) این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارت بودند از:

امیرعلی ترکمن/ ارغوان درستی راد/ آوا دهقانی/ محدثه رستمی فر/ نفس رستمی فر/ غزل شجاعی/ سیدمهدیار شریفی/ باران شعبانی/ آناهیتا افشار/ کیان فراهانی

در پایان اجرا نیز علاوه بر تقدیر از این هنرمندان کوچک، گواهی نامه های پایان دوره بازیگری مقدماتی شانزده تن از هنرجویان کلاس ۴ تا 9 سال به آنها اعطا گردید.

علاقمندان برای حضور در کلاس های آموزشگاه بازیگری توانش می توانند با شماره تلفن های ۷۷۸۸۸۲۰۶ و ۷۷۸۸۸۲۰۵ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,