#

به گزارش روابط عمومی «مرکز تئاتر توانش» در پایان اجرای نمایش عروسکی سفر عروسک ها که توسط هنرجویان ۶ تا ۹ سال کلاس نمایش عروسکی در تاریخ پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ اجرا گردید، مدارک پانزده هنرجوی بازیگری در گروه سنی ۴ تا ۶ و ۶ تا ۹ سال که دوره مقدماتی را با موفیقت گذرانده بودند اعطا گردید. در این مراسم که اساتیدی همچون استاد مجتبی کاظمی و خانم ها ساغر لطفی نژاد و نرگس اصغری( از مدرسین توانش) حضور داشتند، پس از ایراد سخنانی کوتاه توسط این عزیزان هنرجویان به روی صحنه آمدند و مدارک خود را دریافت نمودند.

در این مراسم «داود زارع» مدیر «آموزشگاه بازیگری توانش» گفت: نخستین هدف ما در این روزها ایجاد بستری شاد و مفرح برای کودکان است چرا که بچه ها به واسطه پاندمی کرونا، قرنطینه و بازی های انفرادی نیاز شدید به بودن در بین همسالان خود دارند و قطعا به واسطه بهره گیری از هنرهای نمایشی می توان در ابتدا حال خوب و امید به آینده را در بین آنها فراهم ساخت، سپس می توانیم به برنامه های آموزشی خود بپردازیم که باز هم نیاز به محیطی شاد و فرح بخش داریم.

این کارگردان تئاتر افزود: دادن مدرک به هنرجویان تنها برای برانگیختن انگیزه بیشتر برای ادامه کارشان است. اینکه ما آنها را روی صحنه دعوت می کنیم، با آنها خوش و بش می کنیم و از اینکه همراه ما بوده اند از آنها تشکر می نماییم حداقل کاریست که به واسطه آن هنرجویان بیشتر مورد تشویق و تمجید قرار بگیرند.

در پایان این مراسم نیز هنرجویان و خانواده هایشان با دوستان و مربیان خود عکس یادگاری گرفتند.

کلاس های آموزشی آموزشگاه بازیگری توانش ددر ترم پاییز از پنج شنبه یکم مهر ۱۴۰۰ آغاز گردید و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن های مرکز تئاتر توانش ۷۷۸۸۸۲۰۶- ۷۷۷۸۸۸۲۰۵ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,