#

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر توانش، داود زارع دو نمایش جدید در زمستان ۱۴۰۰ به روی صحنه خواهد برد. این کارگردان تئاتر کودک و نوجوان گفت من از پارسال در پی تولید و اجرای یک نمایش در فضای باز برای کودکان بودم که متاسفانه دو باری که شروع به پیش تولید نمودیم با اوج همه گیری بیماری کرونا روبرو شدیم و به ناچار از این کار انصراف دادیم اما این بار با واکسینه شدن عمومی و بهتر شدن شرایط جامعه به زودی تمرین این نمایش کودک را آغاز خواهیم نمود. از زمان همه گیری کرونا بسیاری از مخاطبین با ما تماس می گرفتند و تمایل داشتند برای دیدن نمایش به توانش بیایند و ما متاسفانه توانایی و مجوز اجرای نمایشی را نداشتیم و هیچ گروهی نیز تمایلی برای اجرا نداشت اما اکنون و با بازگشایی دوباره سالن های تئاتر نمایش با کیفیتی را ان شاءاله برای کودکان و خانواده های عزیز آماده اجرا خواهیم کرد که امیدواریم با طرح هایی که برای اجرا در ذهن داریم بتوانیم باعث رضایت خاطر مخاطبان گران قدرمان در مرکز تئاتر توانش شویم.

مدیر آموزشگاه بازیگری توانش در ادامه افزود: و نمایش دیگر که در کلاس بازیگری پیشرفته و با نوجوانان دوازده تا هجده سال در حال تمرین هستیم نمایشی با و برای نوجوانان است. در این نمایش پانزده هنرجوی بازیگری به ایفای نقش می پردازند و کار کاملا به صورت تجربی و در کارگاهی که تمامی بچه ها خودشان در نوشتن نمایشنامه، انتخاب موسیقی، طراحی لباس و… نقش دارند در حال تمرین و شکل گیری است.

داود زارع در مورد موضوع نمایش نوجوانان افزود: این نمایش به آخرین روزی که دانش آموزان در سال ۹۸ به مدرسه رفتند( البته همین گروه سنی) می پردازد. نمایش در یک مدرسه با حضور شخصیت هایی که دریک دبیرستان دخترانه حضور دارند رخ می دهد. در کل این نمایش به بایدها و نبایدهای روابط انسان های این نمایش می پردازد و شاید مهم ترین آن قدر ندانستن، دیدن یکدیگر، بها ندادن به زمان و بی خبر بودن از سایرین است که اگر می دانستیم هرگز شنبه به مدرسه نخواهیم آمد طور دیگری رفتار می کردیم.

در پایان لازم به ذکر است برای اطلاع یافتن از کلاس های آموزشی و سایر برنامه های مرکز تئاتر توانش می توانید با شماره تلفن های ۲۰۶-۷۷۸۸۸۲۰۵ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,