#

هنرجویان کلاس بازیگری مقدماتی یک در گروه سنی ۹ تا ۱۱ سال (گروه سه شنبه ها) دست به کار بزرگی زدند و اثر شناخته شده و تاثیرگذار آنتوان دوسنت اگزوپری، «شازده کوچولو» را برای اجرای پایان ترم خود انتخاب کردند و با توجه به توانایی و درک خود، اجرایی موفق از این داستان بزرگ را به روی صحنه بردند. البته باید از مربی این کلاس سرکار خانم مینا محترمی قدردانی ویژه ای کرد که با شناخت کاملی که از هنرجویان خود داشت، توانست آنها را برای این اجرای مهم آماده نماید و بازیگران این نمایش که همگی هنرجویان ترم یک بودند را با اعتماد به نفسی مثال زدنی مهیای یک اجرای قابل دفاع نماید. شازده کوچولو سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در آموزشگاه به روی صحنه رفت و در پایان نیز مدارک پایان دوره مقدماتی یک به هنرجویان این کلاس اعطاء گردید.

«توانش» از خانواده های هنرجویان این کلاس تشکر می نماید و یک خسته نباشید جانانه به بازیگران این نمایش می گوید. خداقوت آیندگان پرامید و درخشان.

بازیگران نمایش شازده کوچولو (به ترتیب حروف الفباء):

مرسانا اکبری/ پارمین پوران پیر/ مهرسا تقی زاده/ پریماه حسین پور/ پارمیس حسینی/ آرش خلیل نژاد/ مهسا خواجویی/ عسل دلیری راد/ آناهیتا زحمت کش/ آرنیکا شکری/ ملینا عزیز طالقانی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

tavnesh,

متشکریم از لطف و همراهی شماست. کار با و برای بچه ها وظیفه ی ماست. وظیفه ای که خوشحالیم از انجام آن.