#

و با انتهای قصه، زمستان رسید. دوباره چلچله ها در گوش زمین زلزله می کنند: «بهار از راه رسید.» زمین لبخند می زند و با شوق به دنبال جامه نوی خویش می گردد. همیشه همین است، صدای پای بهار که می آید زمین عاشق، جامه سبز به تن می کند و با طپش بی امان قلبش، خون حیات در جویبار رگانش جاری می گردد. زمین بهار را در آغوش می کشاند و می گوید: «خوش آمدی» و سرتاسر وجودش پر می شود از شکوفه های نورس و رنگارنگ. به امید آنکه با بهار، ما هم سبز شویم.

اما حضور فرزندان نازنین مان بهار را برای ما با شکوه تر می کند. با همراهی شما خانواده های مهربان و همیشه حامی، توانش توانست روزهای تاریک و روشن سال گذشته را به امید روزهای زیباتر پشت سرگذاشته و با امید و عشقی سرشار به امروز برسد. به بهار ۱۴۰۱…

ما همچنان امیدواریم که با کم شدن و به امید خدا از بین رفتن همه گیری و پایان محدودیت ها بتوانیم فعالیت های توانش را روز به روز گسترش داده و به برنامه های به تعویق افتاده جامه عمل بپوشانیم و با قدرت بیشتر به مسیر روشن مان ادامه دهیم. با یاری شما دوستان گرانقدر، تولید و اجرای عمومی دو نمایش حرفه ای نوجوان با حضور نوجوانان مستعد آموزشگاه در برنامه کاری سال ۱۴۰۱ قرار دارد و قبل از آن هم شاهد اجرای درخشان عزیزانمان با نمایش «وقتی ما نیستیم» در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، خواهیم بود. سپس تولید و اجرای نمایش کودکان با گروه های حرفه ای را پی خواهیم گرفت. در این راستا یک نمایش موزیکال برای کودکان و یک نمایش با کودکان در نیمه اول سال جاری تولید و اجرا خواهد شد. نمایشنامه های «انار کوچولو» و «حسن کچل» دو نمایشنامه ای هستند که سعی خواهیم داشت هنرجویان توانش در کنار بازیگران حرفه ای تئاتر در آنها حضور داشته باشند تا به غیر از کسب تجربه ی بازی در سالن های حرفه ای نمایش، اعتماد به نفس آنها برای کارهای بزرگتر و حضور پررنگ تر آنها بر روی صحنه و جلوی دوربین سایر کارگردانان مهیا شود. در ادامه شکل گیری و برگزاری کلاس های جدید آموزشی برای گروه های مختلف سنی را خواهیم داشت که با دعوت و حضور سه مدرس و مربی مطرح، کارآزموده و جدید این اتفاق رنگ و بوی بهاری خواهد داشت. جزئیات چگونگی تشکیل و روند دوره های جدید را در بخش دوره های آموزشی بهاره و به صورت جداگانه اعلام خواهیم نمود. بی شک هیچ چیز بیشتر از همراهی و همدلی شما هنرجویان، خانواده ها و مخاطبان عزیز توانش باعث دلگرمی و به ثمر نشستن اهداف این مرکز، موثر و کارآمد نخواهد بود. به امید آنکه سال ۱۴۰۱، سال به بار نشستن آرزوهای زیبای کودکان و نوجوانان سرزمین عزیزمان، ایران باشد.

نرگس اصغری، مسئول آموزش مرکز تئاتر توانش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,