#

کلاس بازیگری در نمایش ایرانی همیشه در «آموزشگاه بازیگری توانش» یکی از کلاس های مورد توجه مسئولین آموزشگاه بوده که با استقبال خانواده ها و هنرجویان نیز همراه بوده است. مدرس این کلاس نیز اسطوره حال حاضر نمایش های ایرانی کشورمان استاد گران قدر «دکتر جواد انصافی» هستند که بدون هیچ گونه مبالغه و اضافه گویی استاد بی بدیل سیاه بازی و نمایش های شادی آور ایرانی هستند. همان طور که می دانید نمایش ایرانی برگرفته از فرهنگ عوام ما ایرانیان است که جایگاه خاصی در بین اقشار مختلف جامعه دارد و مهم ترین ویژگی آن نقد اوضاع جامعه است با زبانی شیرین و البته گزنده که استاد جواد انصافی با پنج دهه فعالیت در این زمینه به عنوان بازیگر، نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و منتقد ثابت کرده اند به خوبی این گونه نمایشی را می شناسند و در این سال ها نیز شاگردان زیادی تربیت کرده اند.

قابل ذکر است این دوره آموزشی نیز از اواسط مردادماه ۴۰۱ در موسسه هنرهای نمایشی توانش با حضور ده هنرجوی برگزیده برای کسب تجربه و فراگیری نمایش ایرانی با هدف تولید و اجرای یک نمایش در پایان ترم برگزار شد و در نهایت به اجرای نمایش «مبارک و خواستگار ناکام» گردید که ۲۱ مهرماه در دو سانس ۱۵.۳۰ و ۱۷ در آموزشگاه بازیگری توانش برای عموم به روی صحنه رفت و بسیار نیز مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

امیدواریم که در ترم بهار ۱۴۰۲ نیز کلاس جدید نمایش های ایرانی را برای هنرجویان نوجوان برگزار نماییم.

عوامل نمایش مبارک و خواستگار ناکام:

نویسنده، کارگردان و مدرس کلاس: استاد جواد انصافی

طراح لباس: فروغ یزدان

بازیگران (به ترتیب حروف الفباء): محمدعلی افضلی فر/ رومینا باقی فر/ یگانه رزاقی/ ریحانه زارع/ شایان شیخ موگویی/ عرشیا صادقی نیا/ مائده غلامی/ مرسا مشقتی/ شایلین مومنی/ نیما نظری

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,