#

به اطلاع می رساند جدیدترین کلاس بازیگری ویژه کودکان ۷ تا ۱۰ سال با حضور استاد «مجتبی کاظمی» در ترم پاییز ۱۴۰۰ از پنج شنبه هشتم مهر آغاز می گردد. این دوره شامل دوازده جلسه یک ساعت و چهل و پنج دقیقه ای است و هفته ای یک جلسه و ساعت ۱۴ تا ۱۵/۴۵ دقیقه تشکیل خواهد شد.

استاد مجتبی کاظمی مدرس پیش کسوت این کلاس که سالیان متمادی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعال بوده است و بسیاری از خانواده ها او را با نام هنری «عمو قصه» می شناسند درباره این کلاس و روند برگزاری آن می گوید: در این کلاس قصد داریم تا با توانایی ها و داستان های خود بچه ها نمایشی را تولید و به روی صحنه ببریم هر چند به صورت کلی به دنبال تولید تئاتر نیستیم و هدف اصلی ما در این کلاس آموزش تکنیک های بازیگری با توجه به سن و سال خود بچه هاست ولی اگر در طول ترم به موضوعی خاص با ویژگی های نمایشی برسیم و بتوانیم نمایشی قابل دفاع و باکیفیت تولید کنیم حتما آن را برای چندین شب به روی صحنه خواهیم برد. هنرجویان با اجرای نمایش برای مخاطبین، چه خاص و چه عام تجارب گرانبهایی را به دست خواهند آورد.

در پایان لازم به یادآوریست با توجه به اینکه ظرفیت این کلاس نهایتا برای چهارده هنرجو در نظر گرفته شده است و تعداد بیشتری داوطلب برای این دوره اعلام آمادگی نموده اند، اسامی متقاضیان برای حضور در این کلاس بدون هیچ اولویتی اعلام می گردد که خانواده و والدین محترم می توانند با «آموزشگاه بازیگری توانش» تماس گرفته و ثبت نام فرزند خود را قطعی نمایند.

امیرعلی ترکمن/ کیان فراهانی/ آوا دهقانی/ امیرحسین زرفرح/ سیدمهدیار شریفی/ آناهیتا شیدا/ هانا ذوالفقاریان/ نفس رستمی فر/ محدثه رستمی فر/ سیدعرشیا میرشریفی/ باران شعبانی/ کیان کاشفی/ بهنیا بیگی/ مهیاس نجاتی/ ابوالفضل میرزایی/شایلین شاه پری/ موژان فتحی/نگار رشیدی/ یگانه کابلی/ سها جاوید/غزل شجاعی/ مبینا فتحعلی/ فراز خان بابایی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,