#

کلاس بازیگری مقابل دوربین، همان طور که از نامش پیداست چگونگی بازی در مقابل دوربین و نه صحنه تئاتر را آموزش می دهد. همیشه برای هنرجویان و علاقمندان به یادگیری هنر بازیگری این سوال مطرح بوده است که بازیگری بر روی صحنه تئاتر با بازیگری تلویزیون و سینما چه تفاوت هایی دارد؟ آیا حس ها، حرکات و عکس العمل ها همان گونه است که ما در تئاتر آن را ایفا می کنیم؟ قطعا پاسخ منفی است و تفاوت های چشمگیری بین این دو مبحث وجود دارد.

بهزاد زهرایی به عنوان مدرس این کلاس و همچنین کارگردان تلویزیون و سینما که آثار ارزشمندی نیز در این حوزه تولید نموده است، در سمت کارگردانُ، فیلمنامه نویس و مدیر دوبلاژ آثار ارزشمندی را در حوزه فیلم های تبلیغاتی، صنعتی، درام و خانوادگی و حتی مستند تولید نموده است که می توانید برای آشنایی با ایشان به بخش مدرسن توانش در همین وبسایت مراجعه کرده و با ایشان بیشتر آشنا شوید.

در پایان قابل ذکر است کلاس بازیگری مقابل دوربین برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال که دوره های مقدماتی و میانی بازیگری را گذرانده اند از پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ تا ۱۷ در آموزشگاه بازیگری توانش آغاز می گردد. این دوره شامل ۱۴ جلسه دو ساعته است که هفته ای یک جلسه و در روزها و ساعات مذکور تشکیل خواهد شد. برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کلاس و سایر کلاس های آموزشی می توانید با شماره تلفن های ۲۰۶- ۰۲۱۷۷۸۸۸۲۰۵ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,