#

نمایش «وقتی ما نیستیم» تولید کلاس بازیگری پیشرفته در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال پس از دو اجرای موفق و محدود در هجدهم و نوزدهم آذرماه ۱۴۰۰ برای حضور دربیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و برای بخش اجرای تئاتر با کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال پذیرفته شد. البته قرار بود این جشنواره در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شود اما به علت شیوع سویه جدید کرونا (آمیکرون) برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد و به اردیبهشت ۱۴۰۱ موکول شد. نمایش وقتی ما نیستیم که به حضور آخرین روزی که دانش آموزان قبل از همه گیری پاندمی به مدرسه رفتند مرتبط است، برخی از اتفاقات و شخصیت های یک مدرسه را بررسی می کند. گفتنی است این نمایش در بهار ۱۴۰۱ نیز در یک سالن حرفه ای و معتبر اجرای عمومی خواهد داشت. با این حال تمامی تلاش این گروه کوشا در این روزها رسیدن به سطح آمادگی مناسب برای حضور موفق در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان است. این جشنواره که تخصصی ترین و کیفی ترین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کشورمان است هر ساله در شهر تاریخی همدان برگزار می گردد که البته سال ۱۳۹۹ به علت کرونا برگزار نشد.

بازیگران وقتی ما نیستیم (به ترتیب حروف الفبا): رومینا ابراهیم زاده/ سارینا ابراهیم زاده/ ثنا استیری/ رومینا باقی فر/بهاره توکلی/ ریحانه زارع/ سروشا سوری/ شایان شیخ موگویی/ باران صفدری/ متین عبدالی/ مائده غلامی/ آنیتا قاسمی/ پرنیان ماندنی/ مرسا مشقتی/ نیما نظری

عوامل حرفه ای این نمایش که در حال تکمیل شدن هستند به زودی معرفی می گردند. در پایان برای نمایندگان شایسته «آموزشگاه بازیگری توانش» که در این جشنواره توانایی ها و آموخته های خود را در حیطه هنرهای نمایشی به اجرا درخواهند آورد، آرزوی موفقیت و درخشش می کنیم.

 

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,