#

نمایش «وقتی ما نیستیم» تولید کلاس بازیگری پیشرفته (گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال) در ترم پاییز و زمستان ۱۴۰۰ که در بخش اجرای تئاتر با کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان همدان به روی صحنه رفت، مورد توجه مخاطبان و دوستداران هنر تئاتر قرار گرفت.

این نمایش در روز اول جشنواره، یکم تیر ۱۴۰۱ در سه سانس ۱۱، ۱۶.۳۰ و ۱۸.۳۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی شهر همدان به روی صحنه رفت و جالب آنکه در هر سه اجرا نوجوانان همدانی آدرس و مکان «آموزشگاه بازیگری توانش» را جویا می شدند تا بتوانند در کلاس های آموزش بازیگری نوجوانان ثبت نام نموده و حضور یابند. آنها بعد از گفتگو با بازیگران و عوامل در می یافتند که نمایش از تهران در جشنواره شرکت نموده و بالتبع آموزشگاه نیز در تهران دایر است. در وقتی ما نیستیم، چهارده نوجوان هنرمند توانش ایفای نقش کردند که تماشاگران بعد از هر اجرا، تک تک آنها را تحسین نمودند و در مواقعی با آنها درباره نمایش و شخصیت های نمایشی گفتگو نیز کردند.

گفتنی است نمایش «وقتی ما نیستیم» به نویسندگی نرگس اصغری و کارگردانی داود زارع از ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۳۰ شب در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، داخل پارک لاله برای عموم به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان می توانند این نمایش را به تماشا بنشینند.

هنرمندان نوجوان این نمایش (به ترتیب حروف الفباء): رومینا ابراهیم زاده/ سارینا ابراهیم زاده/ ثنا استیری/ رومینا باقی فر/ بهاره توکلی/ ریحانه زارع/ شایان شیخ موگویی/ باران صفدری/ متین عبدالی/ مائده غلامی/ آنیتا قاسمی/ پرنیان ماندنی/ مرسا مشقتی/ نیما نظری

عوامل نمایش:

مشاور پروژه دکتر حسن دولت آبادی/ طراح صحنه و انتخاب موسیقی داود زارع/ طراح لباس شیما محترمی/ طراح پوستر و بروشور شیدا نوری/ دستیار کارگردان زهرا بخشنده، مصطفی ایزدی/ مدیر صحنه مینا محترمی/ منشی صحنه فاطمه سادات حسینی/ عکاس اختر تاجیک/ مجری طرح آموزشگاه و موسسه هنرهای نمایشی توانش

به امید موفقیت های روزافزون تمامی هنرجویان آموزشگاه بازیگری توانش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,