#

«نرگس اصغری» نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان قصد دارد در پاییز ۱۴۰۱ نمایشی با و برای نوجوانان به روی صحنه برد. کارگردان نمایش های شهر بی گدا، قول می دم بزرگ نشم و اخموخان طی فراخوانی از قبل اعلام شده، شنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور لاله مالمیر و فرهاد اسماعیلی، دیگر مدرسان مرکز تئاتر توانش در جلسه ی تست و انتخاب بازیگران این نمایش، پذیرای بیست و سه هنرجو و داوطلب ۱۲ تا ۲۰ سال در ترم های میانی آموزشگاه بازیگری توانش بود و از میان سیزده هنرجو را برای حضور در این کارگاه انتخاب نمود. گفتنی است با توجه به متن مدنظر این کارگردان که اقتباسی از یک اثر استاد هوشنگ مرادی کرمانی خواهد بود، دو هنرجوی دیگر در جلسات اولیه تمرینات به گروه اضافه خواهند شد و در نهایت گروهی متشکل از پانزده نوجوان این نمایش را به روی صحنه خواهند برد.

اسامی پذیرفته شدگان در این کارگاه بدون اولویت عبارت است از: ثنا استیری/ علی صفدری/ پرنیان ماندنی/ امیر محمد مجیدی/ امیر مهدی طایفه نفر/ باران صفدری/ عرشیا حسینی/ بهاره توکلی/ هستی دل خاک/ عرشیا طاولی/ سامان سلطانی/ تینا شریف زاده و علیرضا صادقیان

لازم به ذکر است این کارگاه شامل ۱۵ جلسه ۲.۵ ساعته است که روزهای پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰ برگزار می گردد و اولین جلسه آن پنج شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,