#

کلاس «نقاشی، تئاتر» دوره ای که به تازگی برای کودکان ۶ تا ۹ سال آغاز شده است و روزهای پنج شنبه ساعت ۱۳ تا ۱۵ تشکیل می گردد با حضور و هدایت سه مربی متخصص هنرهای نمایشی، روح اله ایرجی، فرشته شیرآقایی و رها آرشید به منظور بهره گیری از نقاشی در خلاقیت بصری کودکان و استفاده ی بهینه و آگاهانه ی آن در تئاتر برگزار می شود. این سه هنرمند و مدرس تئاتر که از چندین سال قبل با تشکیل گروهی تحت عنوان نقاشی تئاتر اجراهای موفقی نیز داشته اند، این بار نیز با حضور گروهی خود سعی در برگزاری کلاسی مفهومی، کاربردی و توامان از دو هنر نقاشی و تئاتر و با تاکید بیشتر بر هنرهای نمایشی دارند. در حال حاضر این کلاس با چهارده هنرجو در ترم بهار ۱۴۰۲ در حال برگزاریست و تاکنون مورد توجه هنرجویان و خانواده های آنان قرار گرفته است.

در این کلاس روح اله ایرجی (کارشناس ارشد کارگردانی نمایش) که تاکنون ورک شاپ های زیادی در جشنواره تئاتر فجر برگزار نموده به عنوان سرپرست گروه و مربی اصلی، فرشته شیرآقایی (کارشناس ارشد کارگردانی نمایش) و رها آرشید (کارشناس ارشد نمایش عروسکی) از دیگر اعضای گروه نقاشی، تئاتر به عنوان تسهیلگر در کلاس حضور دارند.

علاقمندان برای حضور و پیش ثبت نام در ترم جدید این دوره که از تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، می توانند با شماره تلفن های آموزشگاه بازیگری توانش ۲۰۶ – ۰۲۱۷۷۸۸۸۲۰۵ تماس حاصل نمایند.

*پایان خبر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,