#

نمایشنامه «بزرگترین شهربازی دنیا» به نوبسندگی و کارگردانی داود زارع ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ توسط ده هنرجوی برتر «آموزشگاه بازیگری توانش» در تالار هنر به صورت نمایشنامه خوانی اجرا شد. خوانش گران این نمایشنامه که همگی کودکان ۸ تا ۱۰ سال بودند و هبچ بازیگر بزرگسالی آن ها را روی صحنه همراهی نمی کرد با تبحر و توانایی خاصی نقش های خود را ایفا کردند و باعث تحسین تماشاگران و مخاطبان شدند. بزرگترین شهربازی دنیا داستان کودکانی است که توسط حیوانات و پرندگان یک باغ مطلع می شوند که قرار است آنجا تبدیل به یک کارخانه بزرگ صنعتی شود. حال آنکه بزرگتر ها و والدین آنها قبلا تصمیم داشتند آن باغ را که محل زندگی موجودات زنده بسیاری است را با حفظ محیط زیست و عدم آسبب به تمامی ساکنین آن به یک شهربازی تبدیل کنند. یک شهربازی بزرگ که بخش بزرگی از آن به صورت یک پارک جنگلی حفظ شود. درختان و علفزارها آسیب نبینند و پرندگان و حیوانات نیز همچون قبل به زندگی عادی خود ادامه دهند. اما خریدار باغ تصمیم خود را عوض کرده است و…

نمایشنامه بزرگترین شهربازی دنیا با تایید مسئولین و کارشناسان مربوطه به زودی و برای اجرای صحنه ای و عموم در تابستان ۱۴۰۲ مهیا خواهد شد. داود زارع کارگردان این نمایش در ارتباط با عوامل این اثر نمایشی گفت: در اجرای صحنه ای با حفظ این کودکان هنرمند که همگی آنها دو تا سه نقش با شخصیت های مختلف را اجرا کردند، پنج بازیگر نوجوان از میان هنرجویان برتر آموزشگاه توانش و سه بازیگر بزرگسال و حرفه ای تئاتر به گروه اضافه خواهند شد. عوامل فنی نیز در طول تمرین ها به جمع گروه می پیوندند.

بازیگران (خوانش گران نمایشنامه خوانی به ترتیب سن از کوچکترین):

کیان فراهانی (۸ سال و ۵ ماه) / آیلین غریبی ( ۹ سال و یک ماه) / باران شعبانی (۹ سال و یک ماه و چند روز) / آویتا حیدری ( ۹ سال و ۳ ماه) / بنیتا حیدری (۹ سال و ۳ ماه) / ثنا رنگ ساز (۹ سال و ۷ ماه) / امیرعلی ترکمن (۱۰ سال و یک ماه) / آناهیتا شیدا (۱۰ سال و ۴ ماه) / محمدطاها موسوی (۱۰ سال و ۸ ماه) ملیسا رجایی (۱۱ سال)

 

*پایان خبر

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,