#

نمایش «بزرگترین شهربازی دنیا» یکی از جدیدترین تولیدات «آموزشگاه بازیگری توانش» به صورت نمایشنامه خوانی و توسط ده هنرجوی کلاس بازیگری پیشرفته کودکان ۸ تا ۱۱ سال در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش نامه خوانی که حاصل کلاس تولید هنرجویان توانش در ترم تابستان و پاییز است، روزهای پنج شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵.۳۰ در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، بزرگراه مفتح جنوبی، خ ورزنده، اجرا خواهد شد.

بزرگترین شهربازی دنیا، داستان باغ بزرگی است که قرار است به یک کارخانه بزرگ صنعتی تیدیل شود. هر چند پیش از آن آدم بزرگ ها تصمیم گرفته بودند آن را بدون تخریب محیط زیبا و آسیب رساندن به موجودات زنده اش به یک شهربازی برای بچه ها تبدیل کنند. موضوع، اجرا و خوانش این نمایشنامه که تماما توسط کودکان صورت می پذیرد، برای سنین ۴+ مناسب است و مخاطبان، هنرجویان آموزشگاه و عموم علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال و بخش نمایش های کودک و نوجوان مراجعه نمایند و یا برای رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۹۵۵۵۹۳۹۹ و ۰۹۰۲۵۷۷۶۷۰۴ تماس بگیرند.

عوامل بزرگترین شهربازی دنیا عبارت اند از:

نویسنده و کارگردان: داود زارع

(به ترتیب سن، از کوچکترین): کیان فراهانی (۸ سال و ۵ ماه)، آیلین غریبی (۹ سال و یک ماه)، باران شعبانی (۹ سال و یک ماه)، ‌آویتا حیدری (۹ سال و ۳ ماه)، بنیتا حیدری (۹ سال و ۳ ماه)، ثنا رنگ ساز (۹ سال و ۷ ماه)، امیرعلی ترکمن (۱۰ سال و ۱ ماه)، ‌آناهیتا شیدا (۱۰ سال و ۴ ماه)، محمدطاها موسوی (۱۰ سال و ۸ ماه)، ملیسا رجایی (۱۱ سال)

نرگس اصغری / زهرا بخشنده / اعظم سادات سیادت / ریحانه زارع / محمود کریمی / لیلا پریشان، حسین تبریزی / فاطمه سادات حسینی / داود زارع / مهدی حنفی / کیوان ضیاپور / آموزشگاه بازیگری و موسسه هنرهای نمایشی توانش

 

*پایان خبر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس,